logo tasarım fiyatları

en iyi logo tasarımları

Logo nedir? Kelime mealı olarak kaynak katlığı dilimizde amblem olan, bir alışverişin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, mealını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak alışverişletmenin veya organizasyonun sütun olarak yaptığı alışverişi sembolize edebileceği üzere, markanın kendi mealı ile bile sembolleştirilebilir, hatta bazı çalışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı muhtevaerik ve anlamlara mevla olur.

Sorusu sorulduğunda kelime mealının haricinde, biraşkın logo ve amblem çeşidi vardır. Logo dizayn esnasında dizaynı yapacak olan insan veya kuruma neyin ve elbette aktarıldığı enikonu önemlidir. öbür taraftan logo dizayn çalışmasını yapacak insan veya kurumun sizi elbette anladığı ve logo çalışmanızı elbette bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çalışma sizin, alışverişletmenizin ve bundan ahir çalışmalarınızın temelini atacak olan “logo dizayn çalışması” olacaktır.

Logo yalnızca şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğalışveriştirilmiş ve düzenlenmiş hali veya marka muhtevain yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çalışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype yekten çok iş düzlükı ile faaliyette bulunan şirketler muhtevain henüz çok yeğleme edilebilir. Hareketsiz bir sektörde canlılık gösteren alışverişletmelerin çoklukla logoları kolü söz gelişi değer. Lakin yekten ziyade kol ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda afişlemek imkansızdır.

Logo ne alışverişe yarar?
İşletmeler muhtevain logo veya logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her elbette markası sıfır bir işletme eğer olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz dem aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile birlikte gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, beli aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Kadim halini düşünmeye çalışın. Markaların logoları olmadan sahi marka olmaları az daha imkansızdır.

Bu sebeple alışverişletmenize kurumsal bir düşünce hazırlayarak yolunuza kip adımlarla devam edebilmek namına “logo dizayn” çalışması ile mirlayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon üzere bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) söyleyiş değer. Ticari markaların, kurumların ve hatta bazı kişilerin bir dekorte tanılamanmasını sağlayan alışverişaretlerdir. Tipik bir logo firmaların üstelik edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan nitelik, font, şekil ve görsellerdir.

Düz, hafif anlaşılır, yolırlanması hafif, muhtemel olduğunca az skorda renkten oluşdünyalıkıdır. Her çbedel baskı ve parça tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok küçük ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok önemli ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. özge şirket evet da ürünlere ilgili logolar ile karışıklığa saik vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya önemli beis verir.

Logo düşüncemcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e nazaran logoyu üreten düşüncemcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili yapılışun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin hapishaneğine birebir olmalıdır. Ayrıca kurumun kendisini elbette tanılamamladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun dizayn aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin kanatısıra icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü dem dahi sıkıntısızılda lakırtııcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilgili ürün evet da şirket muhtevain logo tasarlanacağı dem o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri üzerine selen sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı dem simgenin taşıyacağı meal bakımında bu selen çok önemlidir.

en iyi logo tasarımları

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir