Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak yapılmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun site analizleri dâhilin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site takip kimliğini sitenize koymak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, dizge, hasılat ve ilişik alanları kabil değemekkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların emekletmeniz dâhilin farklı değerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylece müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, amelî maliyette masnu zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş düpedüz emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mevzi kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin art plana atılmasına taban hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değemekti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle yan yana artık “ne istersem onu kızılırım” dönemi esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç gerçek bekçi muhteşem gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Bili ve bildirişim teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına kadar iş süreçlerini değemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım kabil evet.